Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
05-12-07, 17:43 #1
Takk for svar Nora. Joa, kalsiumen er normal, eller den var iallfall det sist jeg målte (august). Tar egentlig ikke spes høy dose Levaxin, 125 ug pr. dag, er vel det sånn midt på treet eller nesten litt lite all den tid jeg ikke har kjertel, men det er nå der jeg havnet på T3 og T4 verdier innen normalen. Så man kan altså ikke få skjelvinger av å ligge for lavt (?), tror ikke jeg ligger for høyt iallfall. Må legge til at straks etter tyroidectomy'en fikk jeg beskjed¨å starte på 75ug Levaxin pr dag, raste rett i kjelleren etter kort tid. Hadde Graves + 6 cm knute, operert pga knuten som stadig vokste.
Kan ømhet/stølhet komme av slitne binyrer sier du? Skal sjekke litt opp det der, stølheten i finger-leddene har ikke gitt seg. Jeg har selv tenkt litt på leddgikt siden det nå engang ligger tungt i familien min, men jeg tør ikke tenke mer på det, nå er det nok! Kansje det er binyrene som tuller her? Er det flere her inne som har erfaring med stive/ømme ledd, og hva fikk dere til svar når dere nevnte det for legen?
Skal inn til min sedvanlige T4 og T3 blodprøve om kort tid, mulig jeg nevner stølheten for legen da...med overhengende fare for å føle meg som en hypokonder...

Svar med sitat
Bokmerker