Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
04-12-07, 11:38 #36
Etter 3 måneder var jeg heller ikke noe særlig bedre, spesielt var hjernen min på avveie! Det var først etter et halvår jeg merket litt bedring. Dette kan være normalt når dosen ikke er stor nok, men det er individuelt hvor mange og hvilke symptomer vi har. Det er forståelig å mistenke at det kan være noe annet, en annen sykdom. Men jeg tror at svaret ligger i at vi ikke bruker stor nok dose. Det var ihvertfall slik med meg. Og det tar tid.......................................! Har brukt medisiner i 2 år og det er først den siste tiden jeg har følt meg noenlunde i form. Har dessverre ikke hørt om noen som blir frisk etter 3 måneder.
Opprinnelig skrevet av JS
Synes det er skummelt at endoen lanserer andre sykdommer, ME, pga din manglende bedring. At endoen vet så lite om stoffskiftesykdommer, at de faktisk kan gi symptomer som du og utallige andre beskriver.
Du skrev at du skal ta en halv Liothyronin pr. dag. Nora har skrevet at vi i beynnelsen bare bør ta en kvart tablett. Noen tar en kvart om morgen og en kvart 4 - 5 timer etter den første tabletten.
God tur til syden, kos deg!
Lignende tråder
-
Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Av Bentececilie i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 08-11-11, 22:07 -
6 uker med Levaxin
Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 05-08-11, 08:26 -
Prøvene etter 6 uker på Levaxin:
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-07-08, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker