Viser søkeresultater 1 til 10 av 93
Threaded View
-
01-12-07, 16:17 #21
All forskning som ble gjort på "thyroxine" før 50-60-70-tallet ble gjort på naturlig thyroxin, som ble kalt "thyroxine".....de trodde det bare varett hormon, og levothyroxin, det første som ble laget og var Synthroid, hevdet jo at det var det samme som referansemedisnen, "thyroxine"
Pumed.bom går ikke tilbake til før 50-60-tallet, så de gamle forskningsartiklene om "thyroxine" ligger blant annet på pubmedcentral. Pubmed.com sorterer artiklene de indexerer, og vi ikke indexere noe om noe alternativt eller helsekost og har sikkert sortert vekk diverse om "thyroxine"
Om boikotten på pubmed, se artiker i matoghelse om emnet.
Jeg var på foredraget med Omdal og han har fått med seg en bruksanvisning fra USA tror jeg, og har mye egen erfaring på pasienter nå. Han bruker ofte t4 i tillegg. Han bruker ikke store doser høres det ut som men jeg vet ikke.
Lignende tråder
-
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 13-02-14, 18:27 -
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 32Siste melding: 09-02-12, 08:46 -
Leger med erfaring med Armour?
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-11-09, 12:22

Svar med sitat

Bokmerker