Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
27-11-07, 17:10 #16
Vel, tideligere blodprøver tatt av meg før jeg fikk sykdommen har alltid vist normale verdier. Jeg har heller ikke hatt symptomer på lavt stoffskifte. ADHD derimot har jeg hatt hele livet, og har først nå turt å begynne med utredning.
Grunnen til at det ikke medisineres under SA Thyreoditt er jo nettopp det at kroppen normaliserer seg selv. (Jeg har også lest på denne siden om jeg ikke tar feil, at dersom en begynner medisinering vil skjoldbruskkjertelen slutte å fungere selv, hvis en hadde en restproduksjon. En ønsker derfor ikke å medisinere en tilstand som normaliserer seg selv uten medisin) Jeg har vært fulgt opp med blodprøver siden jeg fikk diagnosen. Men poenget er at selv om sykdommen teknisk sett er ute av kroppen har den ettervirkninger som jeg fortsatt sliter med. Endekirnologen forutser at jeg kan måtte ha disse bivirkningene enda en tid, selv om jeg blir stadig bedre. Jeg er mye bedre enn jeg var da jeg først skrev hit, jeg har ikke lenger de sterke sykdomstegne jeg hadde, og har selv settt blodprøveresultatene normalisere seg uten medisin. Men noen av bi-effektene henger igjen, og personlig må jeg si jeg finner endekrinologens diagnose plausibel. Nå skal det dog sies at han ikke er den som utreder meg for ADHD. Grunnen til at jeg tok det opp er at jeg opplever hyperaktiviteten i kroppen enda mer utmattende nå som jeg har vært syk.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37

Svar med sitat
Bokmerker