Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Tråd: Sarotex tabletter
Threaded View
-
23-11-07, 22:27 #17
Man har ofte brukt sarotex ved begynnende fibromyalgi, enda det er et trisyklisk antidepressivum. Jeg fikk det for smerter mange år siden og kanskje, kanskje fikk jeg ikke ordentlig fibromyalig a v den grunn...
Lærte noe nytt sit uke, når jeg leste noe om temaet, og i USA bruker de nå Lyrica mot fibromyalgi , men bra resultater. Lyrica brukes mot nevropatiske smerter fra før, samt sarotex og visse andre medisiner. Daså.
Jeg tar en hav tablett bare, og noen ganger en hel i perioder. Heiko Santelmann sier forresten at det er et stertkt antihistamin og at det derfor hjelper hvis man har gjær-eller candidaallergi men at legene torr at det er antidepressiva-delen som hjelper, mens i virkeligheten det er antihistamindelen som virker.....
Senebetennelse, er du sikker på at du ikek bare har lavt cortisol? da får man noe slikt. Man kan prøve å smøre seg med litt hydrocortisonkrem på håndleddene alle fire timer og se om det hjelper. Jeg gjorde sånt i sommer etter veldig vonde håndledd etter å ha bært bagasje for tungt og det hjalp.

Svar med sitat
Bokmerker