Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    74
    Meldinger
    1,063

Standard snart "schizofren"--please, hjelp meg....

Har akkurat hatt legen på tlf.- vil jeg skal gå ned 50 µg/uke til 825 µg. I aug. var prøvene mine TSH-2, Ft4-18,8-Ft3-6,8. Da tok jeg 825 µg. I 6 uker nå 875-prøver Tsh-0,1, Ft4-24,2, Ft3-3,3 FURST lab... Legen mener Ft4 er altfor høy?!

Har vært i meget dårlig form det siste året. En kjertel som er død, men svært smertefull, værker i hele meg, om kvelden hvilepuls pluss/minus 50, et øye som presser forferdelig, svak muskulatur, brenner i hendene og føttene (cortisolet?), har mista snart halvparten av håret mitt, går med blødning selv om jeg egentlig er for gammel, oftere kald på hender og føtter enn varm, men ofte varm og rød i ansiktet... Vært diagnostisert siden 2005 (da var Ft4-3,2 og TSH113...). Kunne ikke diskutere så mye på tlf., men kan da ikke være overmed., eller?.. Hvorfor har verdiene av FT4og 3 forandra seg såpass? Burde jeg ikke stå lengre på denne dosen? Tusen, tusen takk for evnt. svar!!.. Har fått helt ny lege
    da den forrige har flytta, men lite hjelp å få- uansett....
    Sist endret av Admin; 19-04-09 kl 11:43 Begrunnelse: Fejl-tegn  fjernet
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn