Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Underdosert....
Threaded View
-
14-11-07, 16:04 #8
Dengang jeg økte helt i begynnelsen, følte jeg at atter to-tre uker var det på tide, og når jeg kom opp i 125µg så følte jeg at jeg hadde riktig. Da forsvant endelig presset/vondten i kjoldkjertelen. Kom forresten tilbake senere når jeg måtte prøve uten thyroxin noen uker.
Men nå anbefaler pasientene en langsommere økning, men jeg tror det gjelder nye pasienter. Vi som har vært på levaxin før og skal bare tilbake til no i nærheten, vi trenger vel streng tatt ikke gå undedoert så lenge bare fordi noen pasienter sier at man skal vente 6 uker mellom økningene? Prøver bare å finne en logikk her. Og hva med em som har hatt en scan etter thyca, og de har en scan hvert år, hvor fort øker de når de begynner tilbake på levaxin? Neppe 6-8 uker pg så en test hver gang.....
Pusur, di skriver du var overdosert og så stoppet du og begynte på igjen. Noen skriver at de holder opp et par dager og fortsetter på lavere dose etter det.
det virker også logisk å holde opp litt lenger ogs starte fra lavt for å se hvor man ender (behovet kan jo endres, jeg selv måtte redusere ganske mye...)
Det ville vært litt klarere hvis du ga litt mer detaljer i begynnelsen av diskusjonen for at alle skal henge med...og så fins det end el nye lesere som titter innom og de kan ikke ane at du var overdosert..
Håper du blir bedre snart.
hilsen
nora

Svar med sitat
Bokmerker