Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
09-10-07, 09:46 #1
Bekkenløsning og lavt stoffskifte?
Har fått påvist lavt stoffskifte og antistoffer, begynte på levaxin for 3 1/2 uke siden. Jeg har slitt med bekkenløsning siden jeg gikk gravid (baby er 10 mnd). Smertene i symfysen har egentlig vært borte noen måneder, men kom tilbake denne uken, mens smertene i halebeinet har blitt mye bedre de siste ukene (kan også være pga trening)
Noen som vet om det er noen sammenheng mellom bekkenløsning og stoffskiftet?
-
10-10-07, 14:15 #2
Vet ikke om det har noen sammenheng jeg. Er høygravid og har slitt med bekkenløsning fra uke 20... Men de siste dagene har jeg faktisk ikke hatt så mye vondt. nesten et under og tørr nesten ikke og tro det.
Har gått på levaxin en stund og det er stabilt. vært i kjempeform under hele svangerskapet. bare gått opp 7 kilo også. Var redd jeg kom til og gå opp 30. har 5+3 uker igjen så 30 er kanskje litt og ta i. heheHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
10-11-07, 10:27 #3
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Meldinger
- 2
kiropraktor hjelper med bekkenløsning. har prøvd. jeg var bra i en måned etterpå, men nå har jeg samme smertene igjen. det er så dyrt å gå til kiropraktor. min datter er 10 mnd.
men jeg anbefaler på det sterkeste at du går til en kiropraktorFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Svar med sitat
Bokmerker