Nok en gang - takk for alle svar! Er umåtelig takknemlig!

Føler at noe av teorien nå begynner å komme på plass. Jeg vet i alle fall såpass at jeg skal være mere bevisst og kreve mer opplysninger fra legen. Og at jeg skal dele disse med dere her i forumet.

Ja, Trude-Lutt - det er vanskelig å akseptere at man ikke er på topp slik man har vært tidligere. Og jeg må tilstå at jeg har vanskelig for å erkjenne at det kanskje ikke vil være mulig å få et tilnærmet funksjonsnivå som man har hatt tidligere ved hjelp av riktig medisinering, kosthold, trim m.m. Nora har helt rett når hun beskriver dette med sorgreaksjon. Jeg var skikkelig der i forrige uke :( .

Til sist: Forrige gang ble doseringen økt med 50 mg i uka = en halv tabelett. Dette synes jeg var puskete greier - hva synes dere? (TSH 5/ Ft4 12)

Jeg starter i morge på min 7. røykfrie uke - og vekta viste i dag at jeg har lagt på meg 5 kilo. Det er bare så deprimerende og frustrerende!!! Men å begynne å røyke igjen hjelper ihvertfall ikke. Den dritten er jeg ferdig med en gang for alle! Noen andre med erfaringer vedr. røykelsutt og stoffskifte?

Ha ei fin, ny uke!