Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
04-11-07, 20:32 #13
Nok en gang - takk for alle svar! Er umåtelig takknemlig!
Føler at noe av teorien nå begynner å komme på plass. Jeg vet i alle fall såpass at jeg skal være mere bevisst og kreve mer opplysninger fra legen. Og at jeg skal dele disse med dere her i forumet.
Ja, Trude-Lutt - det er vanskelig å akseptere at man ikke er på topp slik man har vært tidligere. Og jeg må tilstå at jeg har vanskelig for å erkjenne at det kanskje ikke vil være mulig å få et tilnærmet funksjonsnivå som man har hatt tidligere ved hjelp av riktig medisinering, kosthold, trim m.m. Nora har helt rett når hun beskriver dette med sorgreaksjon. Jeg var skikkelig der i forrige uke :( .
Til sist: Forrige gang ble doseringen økt med 50 mg i uka = en halv tabelett. Dette synes jeg var puskete greier - hva synes dere? (TSH 5/ Ft4 12)
Jeg starter i morge på min 7. røykfrie uke - og vekta viste i dag at jeg har lagt på meg 5 kilo. Det er bare så deprimerende og frustrerende!!! Men å begynne å røyke igjen hjelper ihvertfall ikke. Den dritten er jeg ferdig med en gang for alle! Noen andre med erfaringer vedr. røykelsutt og stoffskifte?
Ha ei fin, ny uke!

Svar med sitat
Bokmerker