Hei-og takk for du stilte spørsmålet. Jeg er en kløne med data, er for gammel, men har lest en god del på forumet, om og av de fantastiske og kunnskapsrike mnsk.her..For ca.et år siden ble jeg med.ned da blobpr.viste "overmed." Nå i dag hadde jeg muligens sagt nei til det, for formen var "bra" mot det den ble...Gradvis svakere til å gå- tilslutt dro jeg føttene langs gulvet(trapper fortsatt promlematiske).Da jeg etter noen uker fikk litt mere muskelkraft,begynte det å brenne under føttene selv om de kunne være ISKALDE å ta på. Ikke for å skremme deg,men fikk så brenninga inni hendene. Har hatt dette iallfall i 10mnd.Har det 24 t.i døgnet, men kan variere i intensitet(føttene værre ved å gå )Og ja, umulig å sovne med dette på høygir! JEg hadde meget høy anti-TPO, svært logisk det. Rikshospitalet har noe om brennende hender og føtter. Hvis jeg skjønte noe av det, koker det ned til oksygenopptak ogforbrenning. Og der er vi vel ved kjernen av stoffskifte, eller.........Godt er dette ikke.Var nok fra før!!!!