Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
04-11-07, 12:44 #20
Det er vanlig å starte med en kvart liothyronin omdagen, g så øke med en kvart 4-5 timer etter første dose. Dr. Ridha Arem skriver at pasienter ofte ikke får mye effekt på brain fog etc når de tar en om kvelden og en om morenen. 4-5 timer er best etter hans erfaring.
da er 20 µg tre ganger i uken veldig veldig uvanlig, har aldri hørt om den før.
Hos meg blir ft3 normal, altså i øvre halvdel med 2x 5 µg.
Men, det er en de pasienter som vitterlig trenger 20 µg, og noen trenger flere av dem om dagen.....de med flere om dagen har ofte vært hos Oftebro. Noen psoter het og skriver at han reddet livet deres elelr noe sånt. Og, i USA er det en Dr. Lowe som også behandler pasienter med sotre doser liothyronin eller Armour eller armour pluss liothyronin, ofte fibromyalgipasienter. Han skriver end el om dette fenomenet på nettsiden sin, at fibromyalgipasienter synes å tåler store doser liothyronin, som jo ville gitt resten av oss svære overdoseringssymptomer.
Hvordan ser dine blodprøver ut ?
Lignende tråder
-
Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Av Bentececilie i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 08-11-11, 22:07 -
6 uker med Levaxin
Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 05-08-11, 08:26 -
Prøvene etter 6 uker på Levaxin:
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-07-08, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker