Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
03-11-07, 16:10 #16
bittebitt, i ditt tilfelle tenker jeg helt personlig at du ikke trenger øke levaxin noe mer. Hva sa legen?
Det er nemlig ofte at pasienter har TSH på 1 og ft4 er fremdeles ikke i øvre tredel, eller noen ganger i nedre halvdel. Da er det logisk å øke levaxin først tenker jeg. Det er også noe sånt som var i konteksten i foredraget jeg hørte på.
Men Dr. Anthony Toft skriver flere ganger i bmj at han da i tilfelle som ditt ville forsøkt økt levaxindosen til over referansområdet og TSH kan da bli lav, og så lenge som ft3 ikke kommer over referanseområdet er ikke pasientene overdosert. (kan studeres på www.bmj.com)
Passer sikkert noen pasienter, men i ditt tilfelle har jeg en teori at ft3 bare stiger littegrann. Har prøvd noe sånt før og funket ikke.
2x5µg liothyronin funker hos meg.
Lignende tråder
-
Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Av Bentececilie i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 08-11-11, 22:07 -
6 uker med Levaxin
Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 05-08-11, 08:26 -
Prøvene etter 6 uker på Levaxin:
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-07-08, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker