Hej igen...

ja, jeg skal have taget mig sammen og skifte læge,- heldigvis har jeg en psykiater som tager alt dette stofskifte seriøst,- men nu har han afsluttet mig da jeg jo endelig efter 1 år er begyndt at få det bedre ..ikke pga den anti-dep men eltroxin.
Det med at de i andre lande har en lavere grænse værdi inden for feks TSH skyldes nok at de bruger en anden metode og andre analyser. Jeg er uddannet hospitalslaborant og har derved set at der findes mange forskellige måder at udføre disse analyser på, og derfor er reference intervallet også forskelligt...tror det er derfor

Gitte..du spurgte hvordan jeg havde det med job. Jeg er stadigvæk i arbejde, men heldigvis køre vi med mange vagter og har derfor mange fridage. Kan bedst med mine vagter hvor jeg er mig selv, slipper for at det sociale samvær, og så mine fridag derefter. Jeg er ikke god til at være på arbejde om dagen med en masse andre...specielt ikke på mine dårlige dage..bliver så usikker, træt, ukoncenteret osv, det er som om jeg fungere bedst om eftermiddag/aften. og jeg er helt brugt for energi når jeg kommer hjem...men så har jeg 2 små drenge der også har brug for sin moar...så kl 20 når de sover, er jeg selv HELT færdig...
mvh
Lykke