Hei, ddet ser altså ut som om du virkelig trenger en stoffskiftemedisin eller to.
Den legen som tok blodprøver av deg mens du var på thyroxin, var da helt dust. Thyroxin ertatter jo nettopp kroppens thyroxin og da blir jo blodprøvne normale.

Jeg lurer på om du har hatt feil dose, for eksempel hele tiden en litt for lav dose. Jeg ville følt meg dårlig med for lav dose. har prøvd.

Hos meg kan man ikke bruke TSH-prøven alene, fordi den blir lav. Andre er helt bra med en TSH på 1 mens resten av oss får 0,02 eller noe sånt, men da er ft4 og ft3 i øvre halvdel akkurat som hos de andre.
(neon veldig å trenger ft4 og ft3 andre steder men det normale er i øvre halvdel av referanseområdet)

Jeg trenger også en kvart tablett liothyronin to ganger om dagen. Lurer på om du manglet den hele tiden....

det er vanlig med en noe lav ft4 hvis man tar levaxin alene, og noen blir så mye bedre med litt liothyronin.

Og så fins det dem som å ha en annen medisin.

Kan ikke si noe uten at jeg har sett noen av blodprøvesvarene dine.
Du får dem vel hos dama i luka, men det er ikke helt sikkert.
De vil ofte ha 70 kr for å gi deg den lappen, men du dkal jo ikke bha hele hjournalen, som koster 70 kr men bare svar på blodprøvene. eventuelt på en lapp. men husk å få med referanseområdene.