Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Hei !
Threaded View
-
28-10-07, 14:35 #3
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2007
- Meldinger
- 8
[quote="n`Finn"]Det er mye å ta rede på - særlig når en har lavt stoffskifte.
Det går ikke fullt så fort da, men det er viktig.
En stor fordel å utdanne seg litt i egen sykdom - da er en ikke så lett å kjøre over ......
en standard legges til grunn her : http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_L ... _ID=520952
og er omstritt - er både for gammeldags og noe ikke tatt ibruk enda.
Så er det bare å spørre da ......[/quote]
Takk for svar og link, der var det MYE å lese og med min hukommelse så går det nok lang tid før jeg får alt til å sitte
Men lurer på en liten ting (tar det andre etter hvert
) som jeg håper noen kanskje kan svare på.... Nå har jeg vært uten levaxin i ca en uke (ikke fått ny resept ennå og venter på legetime) og i løpet av denne uken har alle mine "plager" vært som blåst bort. Har rett og slett vært i super form. Er dette vanlig ? Når jeg tok levaxin hadde jeg så mange plager at det ville tatt meg hele kvelden å skrive de opp, mens nå som jeg ikke har hatt tilgang til levaxin så har disse plagene tatt ferie.
Hva skjer med kroppen min ?? Skjønner ikke no jeg
En liiiten ting til, har en "klump følelse" i halsen som ikke vil forsvinne, dette dukket opp etter at jeg begynte med levaxin. Den er skikkelig plagsom for det føles som om jeg har mat eller noe i halsen som ikke vil ned.... Aner du hva det kan være ?
Oii dette ble litt langt :oFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker