Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
18-10-07, 11:02 #3
Behandlingsmålet som brukes er :
Ã… fore pasienten med akkurat den mengde Levaxin som gjør at blodprøvene blir som gjennomsnittet i den friske befolkningen.
Så er det kommet et tillegg :
Hvis pasienten fremdeles har symptomer kan en prøve å øke dosen til TSH blir ned mot 0,2.
Slik er legens rettnigslinjer.
Ser ut som de er fulgt - og du blir ikke bra.
Da mener jeg du skal gå å klage for å gi legen en sjanse til å endre behandlingen.
Er ikke noen fullgod behandlingsform funnet i løpet av et år, ville jeg insistert på forsøke en annen thyroxinkilde.
Det er ikke sikkert at Levaxin virker best på deg, men legen gir deg ikke tilbud om å forsøke uten at du spør.
Så er det vanlig at TSH svinger litt før kroppen har tilpasset seg dosen.
At TSH blir så lav på så lav dose synes jeg kan bety flere ting :
Enten får du tilleggsthyroxin fra kjertelen, eller så er du av de som får TSH=0 når dosen er normal - som er rundt 150µ.
Om du akkurat har startet med Levaxin går det lang tid før du blir bedre.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Tar for høy dose - hva si til legen?
Av benny i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 05-09-07, 16:13 -
dose Neo Mercazole
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 24-08-05, 17:13

Svar med sitat
Bokmerker