Viser søkeresultater 11 til 20 av 38
Threaded View
-
16-10-07, 18:13 #14
Takker, Jeg hadde TSH på 8,1 som gjorde at jeg måtte begynne på levaxin ifølge fastlegen, så noen svar på dine spm finn:
Du har jo en arvelig komponent som gjør det naturlig å være obs på stoffskiftet, og du følte deg svimmel - mer ?
Jeg hadde eksemens periode, og hadde hatt våkenatt, var helt gåen klarte ikke sove, og dro hjem siden jeg hadde påskeferie da. Da tok jeg blodprøve for å sjekke om jeg hadde lavt stoffskifte siden moren min som nevnt hadde det.
Du trener ? (nte) hva type trening ?
JEg trente styrke 2-3 dager i uken, med vekter etc, så spillte jeg innebandy 1-2 dager i uken + turneringsshelger i 1 div
Tatt kosttilskudd ? Hva ? Tenk et år tilbake.
Har alltid tatt TRAN fra flaske. Masse multivitaminflasker med vitaminer, husker ikke navnet på dem.
Funker du ok på 25mg? NEI er elendig form:(
Hva var stoffskifteprøvene før behandling startet ? TSH 8,1 og FT4 17
Tok du andre blodprøver, og hva var verdiene ?
Ja alle andre var fine, som du har limt inn også
Har du antistoffer ? Ikke noen påvist nei
Spørsmålet er vel egentlig : Har du et behandlingstrengende lavt stoffskifte ? Den nye fastlegen sa jeg burde vært utredet mye mye mer før han ville satt behandlig på meg ut fra de blodprøvene der kun TSH 8,1 var unormalt
Lignende tråder
-
Sarotex tabletter
Av nuttisen i forumet DepresjonSvar: 31Siste melding: 28-11-07, 09:04 -
Hvordan dele tabletter ?
Av FemIce i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 10-08-07, 07:48 -
Beinverk!!! Hva hjelper?
Av RIGG i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 1Siste melding: 27-03-07, 20:33 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Proteintilskudd hjelper det?
Av gutt_81 i forumet AminosyrerSvar: 4Siste melding: 17-01-07, 15:02

Svar med sitat
Bokmerker