Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
16-10-07, 17:30 #10
Leger jeg har vært hos:
- Fastlegen
- Psykolog (men følte ho satte meg i en bås, måtte enten velge å akseptere jeg hadde angst eller utrede meg for stoffskifte, valgte det siste).
- Oftebro (lagt om kosten, liotyronin, øke og senke dosen you name it)
- Manuellterapaut, som tok for seg nakken
- CT av hele hode
- MR av hele hode og ansiktet
- Øyespesialist
- Healer
- Hyponotisør
- Homopat (som mente jeg hadde noe feil med tarmen, så jeg måtte få sjekket om jeg reagerte på noen mat, jeg betalte 3500 kr of fikk sendt en prøve til USA, den viste ingenting galt)
- Har prøvd å holde meg unna, hvetemel, melk, gjær i lengre perioder, resultat bedre fordøyelse men ikke fyfisk og psykisk bedring.
- rører ikke sukker eller frukt (etter anbefaling av oftebro, pga unnå svingninger i blodsukker)
- Har fått påvist lavt blodtrykk hele familien min har det (onkelen og moren min har lavt stoffskifte uten noen problemer med kun levaxin på 150 og 100 mg hver)
IKKE NOE AV DET OVENFOR HAR GITT MEG NOEN SOM HELST BEDRING de 10 mnd jeg har vært sykemeldt nå.
KORT OPPSUMMERING FRA JEG BLE SYK TIL NÃ…:
Påsken 2006 fikk jeg konstatert at jeg hadde lavt stoffskifte etter at jeg hadde begynt å føle meg svimmel noen uker før. Moren min har lavt stoffskifte og fikk meg til å ta en prøve for å sjekke om jeg kunne ha dette. Jeg begynte på 50 mg Levaxin og merket bedring kort tid etter, jeg var i Juli 2006 hos Farahnaz Saleh i tromsø , hvor jeg fikk konstatert at jeg hadde gode resultater på blodprøvene jeg tok i forkant. Imidlertid sa hun at jeg måtte øke stoffskifte dosen til 100 mg. Fra juli – november 2006 gikk jeg på 100 mg, og begynte å føle meg dårligere å dårligere. Jeg forsøkte å øke dosen selv til 150 mg 3 dager på rad. Den 3 dagen holdt jeg på å svime av, og ble sendt til sykehus fra jobben. Jeg ble sykemeldt fra 8 desember – og er det enda.
Jeg gikk fra 8 des – 8 jan med følgende symptomer:
Fra 18.12.06 gikk jeg ned fra 100 mg – 75 mg levaxin. Jeg gikk på denne dosen helt til 30 desember. Da prater jeg med Fahrnaz Saleh på tlf, som sa at jeg kunne prøve å gå uten medisin en ukes tid. Jeg gjorde så dette, og etter 7 dager forsvant hodepinen, men jeg følte meg svært uopplagt. Jeg fikk så beskjed av min fastlege om å gå begynne med 50 mg igjen. Jeg gikk på 50 mg levaxin siden 8 jan – 10. april 2007. da kom jeg til oftebro som øket den til 75 så 100, så fikk jeg liotyronin, og har gått på den siden juli 2007 på 75 mg levaxin og 30 mg liotyronin
Og i dag som sagt tar jeg kun 25 mg levaxin og ikke liotyronin.
"Har du amalgam i tennene? Har du hatt kyssesyken og bitt dårlig etterpå? Borreliose?" Svar: Nei ikke noen av delene
Spiser veldig sunt, har gått ned fra 95 kg (velltrent) til spinkel og 75 kg nå.
Så sånn er det ...OG DET RARE er at jeg var 100 ganger bedre form FØR jeg begynte i hele tatt på levaxin en jeg er idag:(
Lignende tråder
-
Sarotex tabletter
Av nuttisen i forumet DepresjonSvar: 31Siste melding: 28-11-07, 09:04 -
Hvordan dele tabletter ?
Av FemIce i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 10-08-07, 07:48 -
Beinverk!!! Hva hjelper?
Av RIGG i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 1Siste melding: 27-03-07, 20:33 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Proteintilskudd hjelper det?
Av gutt_81 i forumet AminosyrerSvar: 4Siste melding: 17-01-07, 15:02

Svar med sitat
Bokmerker