Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
13-10-07, 08:40 #2
Hei! Jeg har reparert slike sokker til mine døtre, men det er lettest hvis hulet bare er såvidt begynt......jeg syr maskesting helt etter der hvor strikketråden skulle vært, det blir da helt identisk. Mange som kan strikke, burde kunne klare det.
(bilder av slike sokker med katter osv er på min strikkeblogg)
Om din helse, så erjo din TSH fremdeles skyhøy og din ft3 ser veldig lav ut også. Kan du grave opp referanseområdet?
Vanligvis skjer liten bedring før TSH begynner å gå under 2 sies det.
Du må også ha vært på riktig dose en stund før du blir bedre, og det tar da typisk 6 måneder på riktig dose før du blir merkbart bedre.
Det er fordi stoffskiftehormonet (t3 er det aktive hormon, derfor nevner jeg spesielt din antatt lave ft3) (t4 er inaktivt og man har ikke funnet noen reseptorer for det ennå...) må inn i cellene og opptaket er avhengig av t3 (!) og det påvirker rna-syntesen som jo trengs for å lage de forskjellige stoffene inne i cellene. Det tar sin tid.
I n'finn sin klage la de nettopp hypofysekontroll som kriterium , (altså at man har klart å regulere TSH (som ikke er et stoffskiftehormon) ned til rundt 1. Det må da være et poeng at dine hypofysehormoner oeverhodet ikke er kommet i nærheten av 1.
Men, i noen fylker aksepterer ikke NAV hypothyreose i det hele tatt for grunn til trygd. Hørt hos NTF. Må ha noe psykisk i sykemeldingen i tillegg for å få noe.
Lignende tråder
-
Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Av Bentececilie i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 08-11-11, 22:07 -
6 uker med Levaxin
Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 05-08-11, 08:26 -
Prøvene etter 6 uker på Levaxin:
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-07-08, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker