Viser søkeresultater 1 til 10 av 220
Tråd: Begynt på Levaxin i 2007
Threaded View
-
10-10-07, 14:27 #11
Re: Økte dosen
Så dere mener det kan komme av doseøkningen? Er litt treg for tiden
Kan jo prøve å ta 25µg 4-5 ganger i uka.
Smertene kommer når jeg har vært i ro og begynner å gå. Ondt i hoftene og føttene. Men de forsvinner når jeg får gått noen meter. Har ikke målt temperaturen. Skal prøve å husek det. Mangel på hukommelse og kosentrasjonsvansker er nesten det verste, synes jeg.
Opprinnelig skrevet av Yvette
En eldre slekting av meg har en vedlikeholdsdose på 25µg daglig i ca to år. Hun har en rekke plager som: fryser, smerter og stivhet i føttene, enorm slapphet. Nå er hun den typen som aldri skal beklage seg overfor leger, så derfor får hun heller aldri svar på det hun lurer på og heller ikke vet hun hvilke verdier hun har.
Er det virkelig mulig å ha en vedlikeholdsdose på 25µg i to år og så ha fine blodprøver?
Lignende tråder
-
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 102Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48

Svar med sitat
Bokmerker