Viser søkeresultater 1 til 10 av 69
Threaded View
-
10-10-07, 00:13 #30
Jo, husker at Norges ME-forening ikke ville vedkjenne seg den forskningsrapporten, eller hva det var. Ville ikke legge link til den fra sidene heller kanskje? Men jeg orket aldri å lese den og dermed sette meg inn i dette.
Det er jo ikke lenge siden at det kun var Harald Nyland som kunne gi en "godkjent" diagnose av ME - dvs en diagnose som Rikstrygdeverket godtok. Ikke engang Paul Kavli godtok de, han er lege, evt spesialist i noe han også, og har ME - men han er vel ikke nevrolog, er det det Harald Nyland er? Så de kommer vel til å være uenige lenge før de vet hva som skal til for å gi en diagnose. Bare se så mye forskjeller det er på hvordan leger og spesialister behandler folk med lavt stoffskifte. ME er sikkert ikke mindre komplisert enn dette.
Ja, hjelpe meg og male du! Snille, snille vennen - du som skjelver før du får fingrene i en malerkost ei gang. Tror du ikke det blir seende ille nok ut med min risting? Stakkars engelen min, for et hjerte. Neida, jeg er bare for syk til å holde noe hus, så problemet ligger jo der - men ikke klarer jeg å gjennomføre noen flytting heller. Så jeg er litt fanget, kan man si. Men pytt, pytt, så lenge man har tak over hodet - og lever i håpet om bedre tider. Ikke sant, Vennligheten selv? ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker