Anne Ma - de to ja. Psykologisk diagnose - CFS? Det tror jeg ikke de i ytlandet mener - det lille jeg har orket å lese av det jeg har kommet over. Men de i Norge, tror du at de mener de to er samme, altså CFS og ME? Det er jeg ikke så sikker på, men det er kanskje ikke det du mener.
Vet ikke om du husker at det kom et skriv som ME foreningen var så uenige i? Det var pga dette her. Den blir inderlig forbannet når man blander inn CFS. Og det er faktisk sykehus i Norge som nekter å gi diagnosen siden de ikke finner så og så av fysologiske biviser. Leste om det for ikke lenge siden faktisk.

Har forsøkt å få malt huset litt her i høst siden sommeren var temmelig våt. Hvis jeg maler 3-4 timer en dag, så blir jeg fullstendig utslått de neste to dagene. (Og så blir jeg mer og mer sliten etterhvert som jeg maler og musklene stivere og stivere - klarer nesten ikke kontrollere armene til sist - eller rette ryggen - eller noe som helst egentlig.)
Auuuuu.... Stina det høres ekstremt ille ut det der med mailngen. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å hjelpe til! Håper det blir bedre snart snille, snille du!!