Jeg lurer litt på det her med Cocosa. Har sett at flere som bruker Cocosa skryter av denne, og slik jeg har forstått det kan man bruke den i matlaging eller evt blande den i eks proteindrikk som jeg gjør. Den som heter Cocosa får man kjøpt på helsekost-butikk og er relativt dyr. Den finnes med både med kokossmak og uten slik jeg har skjønt det.

Det jeg lurer på er om det er det samme hvilken type kokosfett man bruker, så lenge det er 100 % rent? Har funnet en type på en asia-butikk der jeg bor. Den er uten smak, og koster rundt 30 kr i forhold til Cocosa som koster ca 170,- mener jeg. Finnes sikkert flere typer også.Tro om denne gjør samme virkning som den originale? Noen som har erfaring med dette?

Og så ser jeg at folk skriver at Cocosa har en gunstig innvirkning på stoffskiftet, og at folk etter en tids bruk av dette fettet enten har kunnet gå ned i menge levaxin eller sluttet??? Er det noen som har peiling på dette og evt. kan skrive litt om dette, eller evt legge ut noen linker der man kan lese om dette?

Lurer også på hvor mye jeg skal ta av dette pr dag? tar nå en liten spiseskje, men er litt redd for å få i meg for mye fett :o