Viser søkeresultater 1 til 10 av 69
Threaded View
-
08-10-07, 09:59 #19
Tenkte på slike lyslamper. Man kan narre kroppen til rytme i døgnet ved å sitte foran en slik en, men man må gjøre det hver dag ellers virker det ikke.Hva mener du med dette?
Jeg har i det siste halvåret blitt mye flinkere til å stå opp på morgenen istedenfor å dra meg til langt på dagen, men du tenker kanskje på en slags behandling?
Dette må vel være idividuelt? Jeg har jo mange tegn på ME, men kan drikke kaffe for det. Reagerer derimot sterkt på andre ting. Som f.eks. Rosenrot...Stina, da har nok ikke jeg ME eller binyreproblemer for jeg kan bøtte ned på kaffe! (kan bli litt uggen i magen, men det vet jeg det er mange som blir...)
Tre måneder er for lite, det er så blodet knapt har rukket å stabilisere seg, og i hvertfall ikke kroppen.
Helt enig med Baremei i dette ja!!Jo lenger man har vært syk jo lenger tid tar det, og rundt ett år, forutsatt gjentatte blodprøver og dosejusteringer sett sammen med forme, er ganske normalt for å være sikker på at man IKKE har ønsket effekt.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Svar med sitat
Bokmerker