Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
05-10-07, 00:04 #7
Ja, jeg har jo i tidligere år trodd at det var mine egne spisevaner som ga meg halsbrann, men når jeg ser hva mange andre putter i seg og kommer fra det uten kvaler, så begynner jeg jo å lure... Nå slipper jeg å lure på akkurat det da noe mer ;) Men... vil det si at det kan ha sammenheng med stoffskiftet? Altså - dårlig lukkemekanisme?
Ja, n'Finn - kanskje for lav dose, det er notert!
Shanita - der var du ja, med "alt det rare" i magen. Kan du fortelle litt mer om dine tilstander og blir de avdekket på de undersøkelsene jeg skal ta?
*Finne brev*
Jeg har vært til gastroskopi.
Jeg skal til coloskopi. *Uææh* Det er den du sier er ille? Grøss... Forberedelser? Jeg skal ikke spise dagen før, bare drikke. Så skal jeg drikke noe gørr for å få gang i magen. En ting til dagen før der igjen hvis jeg har forstoppelse. Er det dette som er fælt?
Ja, ble jo dopet fordi brekningene ikke ville slutte med dette gastroskopiet. Veldig synd, for de var ferdig rett etterpå, men de måtte gjøre det fordi de skulle ta biopsi av spiserøret på vei opp, og det gikk vel ikke med brekninger hele tiden (for ikke å snakke om at det begynte å bli skiiiikkelig plagsomt).
KATETER?? Hvor??? Jeg får angst. Nå gadd jeg ikke grue meg til den gastroskopien, men ettersom den var verre enn antatt, så må jeg visst vite mest mulig om resten av elendigheten.
(Forresten - hva er endoskopi, trodde jeg fablet med ord og uttrykk? Det står ikke som alternativ i brevet, det gjør derimot rektoskopi, men jeg er ikke satt opp til det.)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker