Supert!! Tusen takk for svar!!

De plagene jeg har er hovedsaklig tørre og såre øyne (kjennes ut som øyekatarr, men uten pussdannelse. Tåler ikke løk bl.a og svakere ting også. Øynene renner i vind), tørr i munnen ( er tørr på tunga hele tiden, hjelper ikke med vann. Kan drikke masse uten at d hjelper. Har problemer med å spise potet uten MASSE saus.. den setter seg nesten fast i halsen selv om jeg tygger godt), jeg sliter også med dårlig ånde. Tennene er fine, så langt i alle fall. Har problemer med bihulene hver gang jeg er forkjølet (bruker Rinexin siden jeg ikke klarer å bruke nesespray. Det gjør fryktelig vondt i simhinnene i nesen) Jeg sliter også med stikkende smerter i ben og av og til i armer. Det er hovedsaklig ene foten og det kjennes ut som voksesmerter. Det brer seg fra ankel, via kneet og til hoften. Har av og til stikkende smerter i fingerledd. Kjennes ut som noen stikker en kniv inn i leddet.

Jeg har litt problemer med å skille hva som kan være stoffskiftet og hav som kan være sjøgrens.. Har førsøkt å lese litt om Sjøgrens, men er fortsatt litt usikker. Hvordan høres det ut? Hvilke symptomer har du?