Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
01-10-07, 00:31 #11
Min første sønn kan ligne litt på det du forteller. Sov minst 12 timer i døgnet, og er slett ikke så stor som man kanskje kunne forvente i forhold til foreldre.
Synes han var så snill som baby. Sov rundt fra første dag hjemme, fra 20.00-08.00. Men han var ikke like "snill" hele tiden da ;) Så i 3-5 års alderen ville han ikke spise. Han var ikke sulten, bare lekte med maten. Jeg skjønte ingenting, men var fryktelig bekymret. Håpte på at det hjalp å få ham i barnehage slik at han så at alle de andre barna satt fint og spiste. Det gjorde det heldigvis. Senere var han veldig tung og treg, f.eks. med leksearbeid. Nå i etterkant tror jeg alt dette kan ha vært med på å indikere begynnende lavt stoffskifte. Så kan symptomer komme mange, mange år før ting slår ut på prøver? Hvor mange år før? Kan man se det allerede fra bitteliten? Mener jo også at man kan det med meg....
Og hva skal man da rette seg etter tro, for det er jo ikke bare å begynne å ta thyroxin for "alt mulig" heller. Kan man virkelig ikke vite sikkert om det er stoffskiftet eller ikke? Man kan jo kanskje ta et lite forsøk på thyroxin 1/2 års tid for å ikke ødelegge egenproduksjon, men jeg er likevel ikke fortrolig med dette hvis man ikke er rimelig sikker på at det er stoffskiftet. Dessuten nytter det ikke å forsøke seg på thyroxin på min andre sønn f.eks., hvis det er forhøyet TRAS han har nå. Da skal han jo kanskje ha Neo-Mercazole, og det er i alle fall ikke noe man eksperimenterer med selv.
Ang TRAS så får jeg jo bare spørre legekontoret da hva det koster å få tatt den prøven og så får jeg betale den selv! Men jeg orker ikke enda, det er temmelig slitsomt å måtte kjempe for hver eneste ting."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker