Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
30-09-07, 11:46 #1
Takk, snille Nora ;)
Jeg kom til å tenke på at når jeg forsøkte å ringe inn bestilling av blodprøver til sønnen min, så sa de at TRAS ikke kunne tas uten å avtale det med legen først - de hadde fått nye retningslinjer/påminnelser fra trygdevesenet om å være mer tilbakeholdne med å bestille "unødvendige" prøver. Og at TRAS var så dyr.... Og legen ville jo heller ikke skrive det på når jeg personlig snakket med ham, men han gikk med på Anti-TPO.
TRAS-prøve-svaret mitt var ikke kommet etter ei uke. Og jeg husker sist jeg ba om denne, så ble den vel skrevet på separat. På samme arket? Hm.. denne gangen var der kun et ark. Men en gang jeg ba om denne 21-et-eller-annet-antistoff-mot-binyrene som du nevnte kunne være lurt for meg å ta, så måtte han finne et eget ark å bestille det på - etter at jeg sa til ham at jeg trodde prøven skulle sendes til Aker. Så det er kanskje til Aker TRAS-prøven sendes? Jeg vet ikke, denne gangen var det som sagt ikke to prøveark for min del, men den er jo trolig sendt et annet sted siden svaret ikke var kommet med mine andre prøvesvar.
Hvis jeg søker på TRAS på siden du linker til, finner jeg ikke den for seg selv, i alle fall. Inngår den i en pakke da, mon tro?
(De tar alltid "mange" glass blod av meg, uansett hvor få prøver jeg skal ta. Alt fra 3-8, tenker jeg. Håper det er bra med litt årelating ;) )"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker