Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
29-09-07, 23:12 #6
Ja, det var interessant med den avtalen Nora. Veldig fint om du finner det, så kan jeg slå i bordet med det - evt insistere på å få tatt TRAS og betale selv, hvis det koster så lite. Så får jeg evt i alle fall fred for de tankene...
Jeg spurte om å få tatt TRAS siden jeg har hatt litt en gang (vet ikke om jeg hatt tidligere når jeg innledet stoffskifteproblematikken med høyt stoffskifte - bare på papiret + økt sult, men én årsak må det jo være til at jeg fikk høyt stoffskifte i alle fall) - de protesterte ikke på det. (Jeg ønsker bare å finne ut av om kjertelen er død, og det er den vel hvis TRAS har sunket til 0? Men jeg behøvde ikke gi noen grunn en gang.) Da hadde jeg synes det hadde vært viktigere å teste en ung gutt som har livet foran seg og som jeg har nevnt ting for legen ang før.
Kan forresten F25 være den musklen-gikt-prøven? Har notert at de nevnte den når jeg ringte på prøvesvarene, men jeg fikk ikke med meg verdien - de sa uansett at alle prøvene var innenfor normalen."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker