Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Tråd: Skjelvinger
Threaded View
-
29-09-07, 00:34 #31
Hihi... ;)
Men du, jeg kom til å tenke på...
Har du trykken for brystet? Hjertebank? Blir du bleik?
- når du får skjelvinga di?
Det er ei jeg kjenner som fikk diagnostisert ME for ei stund siden, og hun hadde de symptomene over, men jeg vet ikke om hun hadde skjelving i forbindelse med det. Men andre som så henne, sa at hun ble likbleik f.eks. når hun fikk "anfallene". (Pga dette trodde jeg ikke at jeg hadde ME, fordi jeg har jo ikke så kraftige "hjerte-symptomer", men jeg har jo problemer med hjertebank, helst tunge, langsomme slag - og det er jo også noe uregelmessighet mht hjertet minnet Nora meg om.)
Det er ikke lett å skulle bli ufaglært ekspert i egen sykdom nei, spesielt hvis/når ikke legene hjelper oss.
Hvordan går det med deg? Litt bedre? Du må love å slappe av. Har du badekar og beroligende musikk? Så marsj av sted derinn i morgen tidlig! Og kamillete om du har. Og fotbad. Og lavendel. Og stearinlys. Og iiiingen bekymringer nå. Det ordner seg helt, helt sikkert. Nå skal du tenke på deg selv og få ro over situasjonen. Har du meditasjons-CD? (hihihi.....)
Så! Hold kjeft Stina!!!
Natta, vennen min. Aller beste ønsker for natta og morgendagen
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker