Så, så, rolig venner...

Det er ikke sikkert dere er så uenige som dere tror, det er bare ord som kan være vanskelige å kontrollere ;)

Jeg har også hørt at de fleste får det ganske bra på Levaxin, og kjenner jo også andre med lavt (og høyt) stoffskifte. Noen har mye plager, noen har lite, men mange forteller om god effekt av Levaxin i alle fall. De blir vel kanskje bra nok til å klare seg gjennom hverdagen?

Sist så jeg legen bli irritert/fortvilet når jeg argumenterte med ham om prøvene til sønnen min, fordi jeg ville ha utredet min andre sønn nå for stoffskiftet. Sa at han gikk alt for lenge med ubehandlet stoffskifte. Men ingen endokrinolog ville behandlet ham tidligere, mente han. Han sa at han da ikke visste hvem han skulle forholde seg til når det gjaldt behandlig av pasienter. Så det er jo klart at de er begrenset av masse lover, regler og retningslinjer. Så fienden er vel ikke nødvendigvis legen, men et stort og tunggrodd regelverk, men på den andre siden så er det kanskje også nødvendig med strenge regler for masser av ting i samfunnet. Jeg synes dessverre vi lever i en særdeles ufullkommen verden. Men vi kan jo forsøke å gjøre det beste ut av situasjonen, og hjelpe hverandre slik som her på forumet, og via NTF og hva vi nå kan finne på.

Lie - klarer ikke å konsentrere meg så mye om å lese, spesielt engelsk, men jeg ser det nevnes dette med thyreoideahormonresistens, kanskje det er det jeg har - Anne Ma. Eller n'Finn, kanskje jeg har hatt feil thyroxin-kilde? Men etter et par måneder på Armour har jeg ikke blitt det minste bedre av det heller. (Er jo ikke ferdig med å forsøke ut dette da, bare rolig.) Men Lie, så nevnes noe med nyrene og væske og lavt blodtrykk. Jeg har jo litt lavt blodtrykk, tror jeg alltid har hatt det. Og jeg tørster som en gal, de har sjekket for diabetes noen ganger, men ikke funnet det. Kanskje det kan ha noe sammenheng med det du fant.

Anne Ma, min venn: Elsk din fiende Du også, n'Finn. Hva er det de sier? Hold dine venner nære, men dine fiender enda nærmere? ;)