Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Fryser, kremter......
Threaded View
-
26-09-07, 23:06 #33
Jeg er fiende med dårlige mennesker og venn med gode. Det gjelder alle felt i livet.
Jeg har en bra lege. Ikke perfekt, men en som gjør absolutt en god jobb. Overraskende god fant jeg ut da jeg leste papirene mine. Jeg hverken vil eller ønsker å lage han til en fiende fordi han tror at syntestiske medisiner er bra. Men det vil heller ikke si at jeg vil la være å prøve Armour av den grunn. Noe jeg har sagt klart i fra om - snakker til han fra leveren jeg... Enten er du med meg eller så er du mot meg, som jeg har sagt til han ;)
Jeg er ikke redd for å kritisere, men tror på samarbeid mellom pasientene fra alle fronter. Jeg tror ikke at vi når frem i biter og fragmenter.. Gammeldags fagforenings tankegang?
Jeg ser på uvitenheten som den største fienden og at hvis vi oppfattes ekstreme så vinner vi ikke frem. Ã… trø på tær er jeg ikke redd for, men å tenke langsiktig er et av mine egenskaper. Jeg mener absoluttt at dagens behandling SUGER!! Men det finnes mange veier til Rom og det er vel egentlig det vi diskuterer?
Er NTF for forsiktige? Ja, vil jeg si. Men, jeg leder ikke NTF og vet lite om deres politiske hverdag. Det må jo være en slags balansegang tror jeg.. Og ja det trengs en strategi, men for å ha en trengs det felleskap. Og nå er det synonymt med ett navn og det er Norsk Thyreoideaforbund..Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hyper og fryser.
Av jojo75 i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 16-05-08, 11:22

Svar med sitat

Bokmerker