Men det er jo alvorlighetsgrader av det. Det må det jo være... Som de fleste andre sykdommer/tilstander?

Og man kan vel ikke få slik hud i ansiktet, har aldri sett bilder av det. Det at vi hovner opp i ansiktet er jo ofte veldig tydelig. Så jeg tror kanskje tingene er litt mer spredt utover alvorlighetsgrad enn kun slike meget alvorlige tilstander som på figur/bilde 4.

Vi skal jo heller ikke glemme at vi får behandling for myxødemene, så hvem vet om det ikke var slik vi ville sett ut uten Levaxinen?? Men forsvinner ødemene med bruk av thyoxin?
Det er på mange måter det største spørsmålet her synes jeg. Jeg føler at huden på bena mine har blitt mye mer jevn siden jeg fikk Levaxin . Hadde 1 mill. appelsinhud humper før, men de er blitt utolig mye ferre nå. Jeg er villig til å tro at det har med tilførselen av thyroxin i systemet. Men fremdeles er jeg plaget av hevelser i kroppen, føtter, hender og ansikt + øyne. Hvis det ikke er myxødemer, hva er det da? Og hvorfor er det ikke nærmere beskrevet noe sted? Det er jo utrolig irriterende og veldig vanlig blandt oss med thyreoideasykdommer..