Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
17-09-07, 18:51 #6
Takk skal dere ha for svar
Tor, vet du hvor jeg kan finne info om at hypothyreose er blitt en diagnose som kvalifiserer som grunnlag for uføretrygd ?
Er det ingen her på nettet som er uføretrygdet på grunn av hypo.... ?????
Legen min vil ha meg til en psykiater, og gudene skal vite at man kan trenge
det slik som dette stoffskiftet trøbler med kropp og psyke. Jeg har en mening om at det er stoffskiftet som er årsaken og ingenting annet. Altså er det greit for meg å få hjelp til å takle dette, men dermed er det ikke sagt at jeg vil akseptere dette som grunnlag for en eventuell uføretrygd.
Syntes det blir for drøyt når vår sykdom ikke er "god" nok, og at vi må gjemme oss bak andre diagnoser. Hensikten helliger ikke middelet for meg.
Noen meninger ???
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Avslag på uføretrygd
Av Sonja Midtlien i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 11Siste melding: 28-08-07, 14:31 -
Artikkel om uføretrygd..
Av Anne Ma i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 3Siste melding: 11-06-07, 20:27 -
søke uføretrygd???
Av irene i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 29Siste melding: 25-10-06, 08:03 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker