Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
15-09-07, 22:29 #17
Jeg fikk beskjed på Aker om å skifte til salt uten jod (og kutte ned på saltinntaket alt i alt, selvsagt), og å være forsiktig med kosttilskudd/naturlegemidler av alle slag. Hadde litt lavt D-vitamin, så kjøpte rent D-vitamintilskudd på apoteket - i stedet for noe slags multivitamineralopplegg.
Det jeg har stusset en del på - etter egne erfaringer, for så vidt - er alle disse fantastiske "naturpreparatene" som skal hjelpe oss overvektige stakkarer (jepp da, til tross for høyt stoffskifte, er jeg ikke heldig??
). Samtlige av disse reklamerer jo med at de skal øke forbrenningen og alt mulig slikt, som om det er en utelukkende bra ting..?
Jeg har prøvd/brukt en rekke av disse opp i gjennom åra - eplecidereddik i ymse varianter, CLA, Reduxin, Bio-ditt og datt, slanke-te -- you name it, I tried it. Uten å gå nevneverdig ned i vekt, selvsagt (
), men nå etter at jeg ble syk og også gjort oppmerksom på å være forsiktig med slike ting, så har jeg stussa mye på dette. Kan noen av alle mine smådesperate forsøk på å "rase ned i vekt uten slit" ha, om ikke ført til, så i alle fall kanskje forverret sykdommen min?
Jeg har blitt uendelig mye mer skeptisk til alt slikt etter alt som har skjedd. Man kødder ikke med kroppen, liksom.
Lignende tråder
-
Hvorfor blir noen helt friske av kun levaxin?
Av gutt_81 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 28-05-07, 17:05 -
noen som vet hvorfor jeg blir nummen i 2 fingre og 2 tær?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-04-07, 08:01

Svar med sitat

Bokmerker