Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Slitne binyrer
Threaded View
-
13-09-07, 21:41 #28
Takk, Minnie og Nora.
Nei, Nora, jeg tror hun lette opp askobinsyre også, for når hun fant ut av at det andre kostet 800 kr kiloet, så ville hun lete etter noe annet - og hun slet med å huske hva det het, hun satt og mumlet, så jeg fulgte ikke så godt med. Men dette annet kostet da 700 kr kiloen, og det er vel da antakeligvis det du nevner da...? Og da var det dette andre som enten kostet 104 eller 174 kr for 100 gram (gram var det ja, husker jo ingen verdens ting jeg
). Altså det ene kostet 104 (ca), og det andre 174 (ca) for 100 gram.
Men jeg kan jo kikke etter Ester-C...
Ja, det er pga binyrene jeg gjerne ville forsøke B5. Ã…ja, du sier jo kalsiumpantonenat - jeg kan jo spørre etter det da. Takk, takk!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Binyrer og agurkurt
Av baremei i forumet UrtemedisinSvar: 1Siste melding: 19-07-08, 22:40 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker