Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Tråd: utflod....

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard utflod....

etter at stoffskiftet mitt ble høyt her i vår har det skjedd noe rart i forbinnelse med menstrasjonssyklusen...
    den er som den skal på alle måter, mensen kommer hver 28 dag og jeg har helt normale blødninger, men eggløsningen har blitt merkbart anderledes... jeg har storemengder klar, seig utflod under eggløsningen....
    den lukter ikke, så det er ikke plagsomt eller flaut på annen måte enn det faktum at jeg blir klissvåt
    eggløsningen er også ganske merkbar med lette menssmerter...

er dette vanlig?
    jeg har aldri vært plaget med utflod før utenom noen få soppinfeksjoner i ungdomstida... hva er dette for noe?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Det er noe helt normalt i den vanlige verden. Om stoffskiftet har noe å si vet jeg ikke, men har hørt at slikutflod betyr at du er fruktbar ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma
    Det er noe helt normalt i den vanlige verden. Om stoffskiftet har noe å si vet jeg ikke, men har hørt at slikutflod betyr at du er fruktbar ;)
    he heja ja...mamma bl gravid når hun var 45 så jeg har vel littå slekte på

det rare er at dette er noe nytt og mengder, store mengder

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Standard

Det skader vel ikke å ta en sjekk hos lege; man skal jo være på vakt når det skjer endringer. Ikke for å skremme, det er sikkert ok ....

Better safe than sorry ....

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Tily
    Det skader vel ikke å ta en sjekk hos lege; man skal jo være på vakt når det skjer endringer. Ikke for å skremme, det er sikkert ok ....

Better safe than sorry ....
    ja selvfølgelig. det skal jeg såklart. ville bare høre om det var noen flere som hadde lignende erfaringer...

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn