Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: utflod....
-
10-09-07, 12:53 #1
utflod....
etter at stoffskiftet mitt ble høyt her i vår har det skjedd noe rart i forbinnelse med menstrasjonssyklusen...
den er som den skal på alle måter, mensen kommer hver 28 dag og jeg har helt normale blødninger, men eggløsningen har blitt merkbart anderledes... jeg har storemengder klar, seig utflod under eggløsningen....
den lukter ikke, så det er ikke plagsomt eller flaut på annen måte enn det faktum at jeg blir klissvåt
eggløsningen er også ganske merkbar med lette menssmerter...
er dette vanlig?
jeg har aldri vært plaget med utflod før utenom noen få soppinfeksjoner i ungdomstida... hva er dette for noe?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
10-09-07, 21:23 #2
Det er noe helt normalt i den vanlige verden. Om stoffskiftet har noe å si vet jeg ikke, men har hørt at slikutflod betyr at du er fruktbar ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-09-07, 08:01 #3
he heja ja...mamma bl gravid når hun var 45 så jeg har vel littå slekte på
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
det rare er at dette er noe nytt
og mengder, store mengder
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
11-09-07, 20:31 #4
Det skader vel ikke å ta en sjekk hos lege; man skal jo være på vakt når det skjer endringer. Ikke for å skremme, det er sikkert ok ....
Better safe than sorry ....
-
11-09-07, 23:05 #5
ja selvfølgelig. det skal jeg såklart. ville bare høre om det var noen flere som hadde lignende erfaringer...
Opprinnelig skrevet av Tily
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Svar med sitat
Bokmerker