Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Hodepine
Threaded View
-
04-09-07, 23:37 #6baremei Gjest
Du er klar over at mer enn ca 10 dagers bruk av nesespray, de fleste bortsett fra saltvann, gjør at nesen vil renne fordi slimhinnene ikke fungerer riktig lenger? Akkurat som hodepinetabletter i 14 dager gjør at man må lide seg gjennom et par ukers hodepine uten å kunne ta noe for å avvenne hodet igjen? Så for å klare å slutte med nesespray må man lide seg igjennom avvenningsperioden. Ingen vei utenom, selv om mye kan lindres så lenge det varer, men altså IKKE med mer spray annet enn saltvann.
Opprinnelig skrevet av Stina
Har du fått sjekket bihuler og pannehule med MR-røntgen? Det burde du. Er man kronisk tett er det hjelp å få, både i form av slimløsende medisiner og muligens et lite inngrep eller en riktig antibiotika-kur.Jeg får de på blå resept, så de relaterer det vel til astmaen min. Mener du den type nesespray for tette neser? Sliter jo også en del med tett nese, spesielt om natta, men jo mer vondt jeg har bak øyenbrynene, jo mer renner snørra - tror jeg.
[/quote:2k30b79n]Må være herlig når du klarer å stoppe hodepinen
Har en teori om det der: intens smerte fører til at kroppen slipper endorfiner/stresshormoner. Endorfiner ligner jo litt på morfin. Så slipper smerten taket, lettelsen inntrer, man er overdosert på endorfiner som plutselig kan konsentrere seg om humøret istedet for smerten, og vips: KICK!
Dere ANER ikke hvor mye rart jeg kan lire av meg de par timene det tar før det roer seg igjen. I tillegg tar det en stund før tungekrøllen fra før anfallet gir seg, og kombinasjonen er hysterisk.
Skikkelig skrullete.
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine og øresus foran dataen
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 25-01-08, 15:43 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00

Svar med sitat
Bokmerker