Takk, cat ;) Tror alle hodepinene mine gjør vondt når jeg bøyer hodet. Legen - han har sendt henvisning til øre-nese-hals. Fikk time i juli, men akkurat da hadde jeg ikke plager, kunne ikke få ny time før 23. oktober, tror jeg det var...

Baremei
Hvilken nesespray snakker du om? Jeg bruker to ulike som jeg brukt i flere år nå - de skal liksom hjelpe på snørra som renner som vann veldig mye av tiden (mesteparten av året). Jeg får de på blå resept, så de relaterer det vel til astmaen min. Mener du den type nesespray for tette neser? Sliter jo også en del med tett nese, spesielt om natta, men jo mer vondt jeg har bak øyenbrynene, jo mer renner snørra - tror jeg.

Ja, jeg har sett noen mene sammenheng med bihuler og stoffskiftet. Har jo begynt på Armour, og målet og håpet er jo at en god del av plagene mine vil lette etterhvert, men jeg regner dessverre med at det kan ta noe tid siden jeg har vært så dårlig så lenge.

Ellers mye interessant du skriver, kjenner mye igjen. Jeg blir alltid klumsete uansett hvor jeg verker eller er stiv, men så er det jo ikke med måte heller da ;) Ja, spise og drikke er viktig, ellers hodepine med en gang. Må være herlig når du klarer å stoppe hodepinen