Viser søkeresultater 41 til 50 av 90
Tråd: FemIce "dagboka"
-
31-08-07, 08:15 #41
Opprinnelig skrevet av Hansen
Jeg hadde mye vondt i hælene og bak på leggen når jeg hadde Tarsal Tunnel Syndrom... Det var super vondt. Og vondest var det når jeg hadde sitti stille en god stund...
-
31-08-07, 17:37 #42
Det er også vanlig for stoffskifte pasienter å stivne i akillesen og det kan være vondt i seg selv. Tenkte det var verdt å nevne ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-09-07, 21:34 #43
Nei - jogger ikke, men har begynt å gå med staver en dag i uka. Og da går vi på grusveier og i skogen. Jeg har - tror jeg - gode joggesko med god såle så derfor skjønner jeg ikke helt det at jeg skal merke det så godt i hæla-
Enda en ting som må søkes frem og leses om
Opprinnelig skrevet av sivcath
Hvordan ble du kvitt det da ? Hvis du har blitt kvitt det...
Hmmm... kan en stivnet akilles da forårsake vondt under hælen ?
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Og hva kan jeg gjøre for å få akillesen på bedre tanker igjen ?
Har hatt en grei helg tross alt. Vi har vært på mc-treff på fjellet/heia i Telemark og på lørdag gikk jeg tur i 2,5 timer. Det var godt å røre på seg men fy søren å sliten jeg var etterpå.
Deilig å ikke være hjemme.... for der er det liksom ting jeg skulle ha gjort.
Når man er på et hotell 25 mil hjemmefra da er det bare å slappe av da, det rotet hjemme får man ikke gjort noe med allikevel
Takk til dere alle for svar og kommentarer !!
-
02-09-07, 22:09 #44
Akilles skaper ikke smerter under hælen, da er det nok noe annet.
Akilles er en tykk sene som fester leggmuskelen til hælbeinet og smertene er gjerne litt opp fra hælen.
Tarsal (karpal)Tunnel Syndrom er en tranghet som kan oppstå i ankler (håndledd) og som trykkrt på nerven. Og da må dem skjære såvidt jeg vet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-09-07, 22:55 #45
-
02-09-07, 23:23 #46
Noen nevnte plantar fasciites på news:alt.support.thyroid og det er vel noe under tror jeg.
-
03-09-07, 10:31 #47
Jeg kom over en artig en her : http://www.stopfootheelpain.com/
Hva slags råd er så effektivt for bare 20dollar ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-09-07, 20:02 #48
Minner om en sånn luregreie, rådet du får er å lage en tilsvarende side hvor du sier at du kan hjelpe folk ofr 20 dollar.......
-
03-09-07, 20:26 #49
Tror jeg leste dette, er ikke det Mary Shomons sider? Der var det ihvertfall en som ble rådet til å bruke crocs-sko fra hun sto opp, men bare de originale ikke kopier. Og hun var kjempefornøyd.
Opprinnelig skrevet av nora
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
17-09-07, 11:07 #50
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Hei,
Jeg har de siste to månedene vært plaget av smerter i hælen. På undersiden av hælen i den myke puten som er under der.
Når jeg har bena i ro merker jeg nesten ingenting, bare en svak stikking innimellom.
Men når jeg reiser meg for å gå gjør de første skrittene veldig vondt. Men fortsetter jeg å gå så forsvinner smertene og jeg klarer å gå normalt.
Jeg har forsøkt å søke på nettet.
Tok en google på "smerter i hælen" og fikk opp mye interessant, men fant ingenting som tyder på at det kan ha noe med stoffskifteproblemet mitt å gjøre.
Jeg lurer bare på om det kan være en sammenheng der?
Har jo aldri hatt dette problemet før jeg fikk trøbbel med stoffskiftet.
-Femice-
Lignende tråder
-
FemIce i farta (håper jeg...)
Av FemIce i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 15-03-07, 15:53
Svar med sitat

Bokmerker