Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
01-09-07, 10:43 #1
Hei og velkommen Bellissimo
Lov å glemme presentasjonen ;) Det er ikke alle som kommer til det over hodet.
Nosy:
Det som er så utrolig vanskelig er å si hva som er hva. Og om egget eller høna kom først.Du åpnet øynene mine litt akkurat nå pga at du ramset opp alle dine - og mine egne plager - som jeg trodde uteukkende kom av hypothyreosen....
F.eks så har FM nesten identiske symptomer som stoffskiftet. Skiller seg vel ut med triggerpunkter og det at det ikke er mulig å få en klinisk diagnose på det.
Samme med ME, sjøgrens, søvnapne, depresjon, angst og en haug andre tilstander som er følge sykdommer/diagnoser til stoffskiftet. Hva som er hva er vanskelig å finne ut til tider.
Hvem vet hvor smertene kommer fra f.eks. Jeg heller mot teorien at det er den autoimmune prosessen + at vi som er lave har problemer med å kvitte oss med avfallstoffer og som i stedet lagrer seg i kroppen hvor de lager en masse tull.
Selv vil jeg gjerne bli skikkelig utredet på hypotyreosen før de legger andre diagnoser til. Men det ser ut til at aldri vil skje... Så nå må jeg vel begynne å legge press på legen igjen ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Svar med sitat
Bokmerker