Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Standard hei, forsinket pres sorry

Ã… hallo, glemte meg bort, trodde jeg hadde sagt hvem jeg var her jeg...
    men ok, jeg er 42 år, og har diverse sykdommer. hatt lavt stoffskifte i mange år, husker ikke engang når jeg fikk det... sier litt om meg. har ellers kronisk-smerte-syndrom, revmatisme, FM. og mange betennelser, for tiden hofte/rygg. Lærte nettopp noe om FM, at man får noe de kaller Fibro-fog, den har jeg ja, glemmer ord, vet at jeg kan dem men de er liksom ikke i hodet mitt... kommer jo tilbake men da har jeg glemt noe annet..
    har ny time hos legen 17. sept, han var syk nå når jeg skulle inn. da skal jeg få prøveres og sjekke litt. bør nok øke Armour dosen igjen ja.
    Jeg må lese over det jeg skriver for å luke vekk feil, men jeg ser nok ikke alle
    Ha en fin dag alle sammen

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

For det første: Hyggelig å se deg her på forumet, Bellissimo!

Du åpnet øynene mine litt akkurat nå pga at du ramset opp alle dine - og mine egne plager - som jeg trodde uteukkende kom av hypothyreosen....

Øyenlegen sier jeg har reumatiske øyne (såre, hovne, duggete..) - jeg verker i kroppen hver morgen, vanskelig å komme i gang pga smerter..
    "Fibro-fog"? Da sier jeg: "Hypothyreose-fog?" (Det fins egne tråder om det her på forumet..)

Er jeg helt på viddene - eller dreier det hele seg egentlig om lavt stoffskifte? Jeg har en lege som ikke har antydet noen sammenheng her, og som ikke bryr seg om alle mine kroppslige "vondter"... "Vanlig i din alder", sier han.

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Standard

hei nosy

jeg tror min fog er pga lavt armour med på lavtstoffskifte
    men de kommer og med mye smerter

vet ikke så mye men har et forum der de prater om dette

syns det var greit å få en diag på tullehode mitt

http://sunshine35446.yuku.com/topic/6033

les her og tenk over

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei og velkommen Bellissimo Lov å glemme presentasjonen ;) Det er ikke alle som kommer til det over hodet.

Nosy:
    Du åpnet øynene mine litt akkurat nå pga at du ramset opp alle dine - og mine egne plager - som jeg trodde uteukkende kom av hypothyreosen....
    Det som er så utrolig vanskelig er å si hva som er hva. Og om egget eller høna kom først.
    F.eks så har FM nesten identiske symptomer som stoffskiftet. Skiller seg vel ut med triggerpunkter og det at det ikke er mulig å få en klinisk diagnose på det.
    Samme med ME, sjøgrens, søvnapne, depresjon, angst og en haug andre tilstander som er følge sykdommer/diagnoser til stoffskiftet. Hva som er hva er vanskelig å finne ut til tider.
    Hvem vet hvor smertene kommer fra f.eks. Jeg heller mot teorien at det er den autoimmune prosessen + at vi som er lave har problemer med å kvitte oss med avfallstoffer og som i stedet lagrer seg i kroppen hvor de lager en masse tull.

Selv vil jeg gjerne bli skikkelig utredet på hypotyreosen før de legger andre diagnoser til. Men det ser ut til at aldri vil skje... Så nå må jeg vel begynne å legge press på legen igjen ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn