Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
30-08-07, 12:25 #9
Dette er præcis, hvad også de danske patienter bliver udsat for. Og når det viser sig ikke at stemme.... begynder lægerne opføre dem som om man personligt fornærmede dem.
Opprinnelig skrevet av nosy
De har jo fået at vide, under de sammenlagt 11 (elleve) undervisningstimer om stofskifte/skjoldbruskkirtel, de havde modtaget under HELE deres uddannelse til læger - at stofskiftet er ikke nogen man behøver bruge tid på, fordi der er jo Eltroxin, dette vidundermiddel, der klarer så at sige alle afskygninger af stofskiftesygdomme.
Jeg tror at det er medicinfabrikanterne, der havde introduceret Eltroxin, der lokkede lægerne til at tro, at denne pille er alfa og omega. Problemet er bare, at når de endelig opdager at det er fup de udskriver til patienterne - i stedet for at smøge ærmene op og lære - afviser de patienterne uden hjælp, som de var uvårne børn.
Nej, de danske læger er ikke noget at skrive hjem om.... Men værre er, at der er virkelig mange norske lægestuderende i Danmark og hvis de bærer denne sttityde med dem tilbage til Norge, den dag de er færdige med lægestudiet - ja, så det bliver det heller ikke bedre af
Tak for at du læste mit indlæg.
Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker