Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
30-08-07, 12:12 #8
Hmm.... jeg har et lignende indtryk af det danske Thyreoidea Landsforeningen og skulle lige se om der er sket noget nyt på hjemmesiden.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Det gjorde det i hvert fald under "Debatfora".... der er link til Sonjas (!) på den danske side og.... til det danske Overgangsalderen.net, hvor man henviser direkte til Hegges bog " Og så må du ikke stille spørsmål". At de har kaldt Overgangsqalderen.net for "norsk forum" er selvfølgelig en fejl. Men skidt være med det fordi denne side indeholder samtidigt de eneste og uddybende informationer om Armour, der overhovedet findes i Danmark. Tro det eller lad være.... før vi var begyndt at skrive om Armour- takket være Sonjas - anede de fleste danske stofskiftesyge ingenting om, at der fandtes en oprindelig alternativ til Eltroxin. Jeg er derfor forbløffet over at der nu "officielt" linkes til to hjemmesider, hvor netop Armour-oplysningerne ligger frit tilgængelige for danske syge. Tak for at du læste mit indlæg.
Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker