Jeg har ikke noen tro på at grisens skjoldbruskkjertel er verre enn skinka. Ikke ser jeg ned på dyret heller, tvert om, selv om det lukter fælt ;) Og nei, jeg spise i alle fall aldri noe som er gravet...

Men jeg liker å få fram flest mulig opplysninger om ting, få et mest mulig balansert syn. Og hvis vi skal sverge til Dr. Lowe og Dr. Rind og hva de nå alle heter, på de punktene som klør oss i øret - vel, så bør vi nok få med oss de tingene som kanskje ikke begeistrer oss like mye. Det er ikke alt som er nyttig for oss, som vi liker å høre.

Jeg vet ingenting, bare en amøbe, men jeg vil ikke danne meg meninger som jeg ikke har nok grunnlag for å gjøre... Vil forsøke å ikke være forutinntatt. Men skal jeg da søke på nettet etter opplysninger, så må jeg nesten sammenholde alt jeg finner.

Dessuten, n'Finn, jeg stoler slett ikke mer på FDA enn noe annet:
http://www.mercola.com/2007/mar/15/how- ... ements.htm

Og jeg tror heller ikke at de som er rike nok lar seg skremme av å bli saksøkt, det kalkulerer de kanskje bare med som en utgiftspost...

Ellers er mye kjøtt skadelig, i alle fall pga håndteringa - bare tenk på de siste års skandaler med e-coli...

Stoler i alle fall ikke 100% på noen myndigheter, jeg...