n'Finn
JAVISST skal du rette på meg, villfarelsen skal ikke stå uimotsagt!

At binyrene blir stimulert, har jeg lært av "dere", så æddabædda! Men om de så istedenfor får hvile, slik at de selv blir sterke nok til å stå på egne ben senere - vel, kanskje det resultatet blir det samme i mitt hode? Og kanskje ikke? For den måten du nå beskriver det, kan kanskje kaste litt mer lys over det med stive binyrer, men hjernen min klarer ikke å koble/forstå omfanget... (Hmm... om noen dager skal jeg kanskje fortelle om noe som kan være relatert til dette i "min" tråd....)

Jeg mener at det jeg leste om "upotent" Armour var på en "Armour-vennlig" siden, men jeg PÃ…STÃ…R det ikke, men jeg skal komme med link og sitat når og hvis jeg kommer over det igjen, og når og hvis jeg husker det.

Kan man få kjøpe de svenske produktene da, som et forsøk for gutt_81 f.eks.?

Ja, gutt_81, du må fortelle hvordan det går videre.

Hm... er så forvirret nå, men er det ikke mange med lavt stoffskifte, binyreproblemer, ME som har lavt blodtrykk? At dine foreldre har det, utelukker ikke noe som helst, da veldig mye ligger i genene/er arvelig disponibelt.

Stabilt blodsukker er nok kjempebra, men det er i grunnen frukt også. De kloke hodene får svare ;)