Viser søkeresultater 1 til 10 av 75

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Du nevner synet også, og jeg hadde slike symptomer på Levaxin som forsvant meget kort tid etter overgang til Armour.
    Jeg må også nevne at jeg blei bedre bare av å slutte med Thyroxin - ei uke - 10dager, da måtte jeg begynne igjen.
    Denne historien din trekker meg opp noe jævlig, så de med sarte ører rådes til ikke å gå videre.

Armour får du av fastlegen. Han skriver ut en resept som han sender inn til direktoratet. Denne blir alltid innvilget. Skjemaet har legen i skuffen.
    Det går 2uker, så tar du den til apoteket og de også må sende den inn å få den godkjent - vi bor jo i Noprge.......
    Men så har du Armour for et år - den må fornyes hvert år - vi bor jo i ......
    Be ham skrive ut 2Grains og begynn med en kvart og øk når du syns selv ! Du skal ta ansvar for egen dosering ! Legen har ikke noe med å bestemme over deg ! Det skal du gjøre selv - og grunnen er rett og slett at legene har ikke verktøy som kan fortelle deg - eller noen andre - om hvor stor dose du skal ta !
    De bruker samme måleurstyr, med samme vide grenser som jo i statuttene er utført på antatt friske mennesker, og de bruker dem på deg og ser helt bort fra at du er syk. Rene vanvidd spør du meg !
    Sist endret av Admin; 27-07-09 kl 14:06 Begrunnelse: "Dødt" link fjernet
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Lignende tråder

1. Hva er symptomene på overdosering?
    Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 3
    Siste melding: 16-12-07, 19:48
  2. Er disse symptomene "normale"?
    Av Node i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 9
    Siste melding: 23-11-07, 15:14
  3. Svar: 6
    Siste melding: 10-06-07, 13:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder