Viser søkeresultater 1 til 10 av 75
Hybrid View
-
23-08-07, 16:48 #1
Han Oftebro har ikke på noen måte rett i det du skriver han sier !
Det er direkte løgn og et banalt forsøk på å unnerkjenne en medisin som har virka i 100 år !
Armour produseres jo i USA og har aldri en eneste gang fått advarser fra FDA - det har den amerikanske Levaxinprodusenten fått fler ganger.
Armour testes meget ofte og har et meget nøyaktig innhold i sine tabletter. Også batch to batch er meget bra. (mellom forskjellige produksjoner)
Hans behandling av deg gir deg jo nettopp bivirkninger !
Det jeg sier, er at det er ikke sikkert at Armour eller Westrtoid gir deg disse.
Gris er kanskje et skjellsord og lett og vri over i negative tanker. Jeg synes det er MEGET usmaklig å benytte seg av slike triks - det er jo en svertekampanje mot noe han tydligvis ikke har den dritt peiling på !
Jeg hørte også masse negativt og var livredd når jeg begynte - noe som viste seg å være helt unødvendig. Bare tull og faenskap fra legene gjorde at jeg kom for sakte igang med doseoppbyggingen.
Jeg hadde MASSE bivirkninger og vekta hadde økt 16kg på 16år.
12 av dem ble borte med en gang, og det gjorde neste alle bivirkningene også.
Fortell han derre Oftebro at hormoner IKKE er artsspesifike - om han forstår noe av det da........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva er symptomene på overdosering?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 19:48 -
Er disse symptomene "normale"?
Av Node i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 23-11-07, 15:14 -
Fikk krangla meg til B12 sprøyter. Alle symptomene borte...
Av Godis i forumet FeildiagnoserSvar: 6Siste melding: 10-06-07, 13:36

Svar med sitat
Bokmerker