Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
Spør helller å få et sett med spytt-tamponger. De måler den frie verdien og de kan du ta hjemme i (forhåpentligvis) rolige omgivelser.
Jeg trodde de ikke gjorde disse testene i Norge jeg? Eller?

Da jeg endelig kom meg til laben for å ta prøvene viste det seg at de åpnet 8 og ikke 9 som legen sa. Jeg var der 8.55 og måtte vente til 10 før jeg slapp inn De tok kortilolprøven lell, men sa jeg må komme en annen dag og banke på og forlange å komme inn kl 8. Det hjelper jo litt, for det er jo bare for å komme igang og evt se om det er noe å undersøke videre mente legen. Uansett, jeg skal sitte på hos mannen neste gang jeg drar, selv om svingene er jo akkurat like ekle da også...

DCS, tusen takk for råd og innspill, jeg kommer nok til å spørre mer når jeg kommer litt lenger i denne prosessen. Jeg har allerede kuttet ut mye som ikke er så bra for meg, som hvete, aspartam fx. Minsket sukker, gjær og alkohol. Spiser økologisk så langt det lar seg gjøre, både grønt og kjøtt, og unngår større stressfaktorer. Bare dette har hjulpet ganske mye, og føler meg bedre på mange måter enn for bare en mnd siden. Følte meg veldig dårlig i ferien, noe jeg nå lurer på kom av kosten. Ikke like lett å få tak i riktig mat, og lage alt sjøl når man er på campingtur...