Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: synsproblemer/svimmelhet
Threaded View
-
19-08-07, 08:22 #9
Hej jessica
Opprinnelig skrevet av jessica

Jeg har, uden held, prøvet at finde din nogenlunde præcise diagnose i dine indlæg. Hvad lyder din diagnose egentlig på? Hvad er den direkte årsag til, at du er blevet ordinæret Levaxin for et år siden?
Som du ser her i tråden - kommer der forskellige bud på, hvad man evt. kan gøre eller hvor man kan henvende sig.... men før du kan bruge disse råd til noget, er du nødt til at vide om dem, der kommer med råd har lignende problemer som dine m.h.t. samme stofskiftesygdom-type = med lignende udgangspunkt som dit. Ellers kan kommentarerne/råd/fraråd ikke bruges til noget nyttigt for dig, eller kan direkte skade, eller kan tage modet fra dig i værste fald.
God bedring - jessica
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
synsproblemer
Av annki i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 12Siste melding: 26-09-07, 16:04 -
Svimmelhet
Av madonna i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 24-11-06, 08:32 -
svimmelhet
Av Linroed i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 06-09-06, 21:20

Svar med sitat
Bokmerker